WELKOM

Mijn naam is Aldwin. Ik ben amateurfotograaf. Via deze website wil ik een impressie geven van mijn foto’s. Ik wil je graag uitnodigen om commentaar te leveren op de foto's. Kritisch of lovend: alles is welkom!

TIP 1: klik op "oudere berichten" onderaan de pagina voor eerder geplaatste foto's.
TIP 2: door op de foto te klikken, wordt de foto in een pop-up vergroot.
TIP 3: door op "reactie" te klikken, kun je een bericht achterlaten.
TIP 4: klik op titel website om terug te gaan naar startpagina.

dinsdag 30 december 2008

Vakantie Tunesië december 2008


Chenini


Popcorn-verkoper, Douz


Kameel I


Reisleider I

Kameel II
Kameel IIIa

Kameel IIIb
Kameel IV

Luxe toiletten in Chott El Jerid


Vlak bij de Algerijnse grens


Midès


"English Patient"-canyon


Idem, maar dan van boven


Het wagenpark van Tozeur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten